Domov » Otroci in energija » Delavnice na šolah » Dan eksperimentiranja in energije
Dan eksperimentiranja in energije na OŠ Maksa Durjave Maribor
Energetska agencija za Podravje se je v četrtek, 21. maja 2009 odzvala povabilu Osnovne šole Maksa Durjave Maribor in v sodelovanju z učitelji pripravila naravoslovni dan za učence od 6. do 9. razreda z naslovom »Dan eksperimentiranja in energije!«.
Glavni cilj naše agencije je bil učence ozavestili in jim na enostaven način prikazali, kako lahko z majhnimi ukrepi pri vsakodnevnih opravilih veliko prispevajo k varčevanju z električno energijo in tudi vodo ter s tem pripomorejo k izboljšanju podnebnih sprememb in varovanju narave. Učenci so v okviru eksperimentiranja razvijali ročne spretnosti, sposobnost logičnega mišljenja in se urili v skupinskem delu in medsebojnem sodelovanju.
V delavnicah, ki jih je pripravila Energetska agencija za Podravje so učenci:
Naravoslovni dan smo zaključili v šolski telovadnici. Vsaki skupini smo za izkazan trud in sodelovanje podarili simbolično nagrado v obliki »energijske vrečke«, v katero smo zapakirali energijske bonbone, svinčnike in majice.
Več fotografij >>
Glavni cilj naše agencije je bil učence ozavestili in jim na enostaven način prikazali, kako lahko z majhnimi ukrepi pri vsakodnevnih opravilih veliko prispevajo k varčevanju z električno energijo in tudi vodo ter s tem pripomorejo k izboljšanju podnebnih sprememb in varovanju narave. Učenci so v okviru eksperimentiranja razvijali ročne spretnosti, sposobnost logičnega mišljenja in se urili v skupinskem delu in medsebojnem sodelovanju.
V delavnicah, ki jih je pripravila Energetska agencija za Podravje so učenci:
- pripravili tekmovanje solarnih avtomobilov in raziskovali kateri dejavniki vplivajo na njihovo hitrost
- prebirali energijske nalepke, spoznavali informacije, ki jih vsebujejo in skozi igro iskali lastnike gospodinjskih aparatov, ki jim pripadajo
- v okviru eksperimenta »Tekma pločevink« spoznavali različne izolacijske materiale in preizkušali, kateri so najučinkovitejši
- na podlagi prevoznih sredstev, ki jih uporabljajo za prihod v šolo, računali svoj CO2 odtis oz. CO2 prihranek
- spoznavali delovanje termovizijske kamere
- ugotavljali koliko vode in denarja steče v nič v primeru, da pustimo vodo teči, ko je ne potrebujemo
- pogledali animirani film Ozzy Ozzon in se seznanili s pomenom ozona za življenje na Zemlji in s strupenimi snovmi, ki jih uporablja človek in ki povzročajo njegovo razgradnjo
- izdelovali nalepke »Ugasni me«
Naravoslovni dan smo zaključili v šolski telovadnici. Vsaki skupini smo za izkazan trud in sodelovanje podarili simbolično nagrado v obliki »energijske vrečke«, v katero smo zapakirali energijske bonbone, svinčnike in majice.
Več fotografij >>